A couple of days before julafton..

Jag har dragit över miss thailand och miss kina
nästan alla världens schyssta pumor jag betäckt
-Grattis
Och jag tyckta alla, sköna var och fina
men när jag kom hem från mallis
mötte jag en liten brallis och hon är  för mig det allra fräckaste bland fräckt!

Lilla fräcka fröken höger, höjer ribban
när hon kommer på besök
drar en vändnings filar gök
hon går och trallar i mitt kök

Lilla fräcka fröken höger, ifrån Handen
hon är blond som ingen tror
vackrast utav alla flickorna jag såg

hon har gett mig av passionens strida älv
hon har gjort att jag kan satsa på mig själv
hon kan spela skinntrombon
och banjo på min kropp!

Hon är världens allra billigaste flicka
och hon spelar gärna pingis i min ficka
hon är kvinnan jag beundrar mest
och ni ska veta att:

Lilla fräcka fröken höger höjer ribban
 och hon ställer alltid upp
rullar mössan, ruskar tupp
hon ger mig alltid tummen upp

Lilla fräcka fröken höger,
hon i handen
hon är blond och hon är fin
och hon hjälper mig att vaxa min delfin

-Han är en UngkarrrUn(g)karrrun(g)karUn(g)karrrun(g)kar

Lilla fräcka fröken höger, höjer ribban
hon är som tarzan med lian
hon skaka en banan eller styupa Lennart Swahn

lilla fräcka fröken höger, hon i handen
när hon villigt vjuder upp
till en ledstpångshambo då är jag på topp!


-Det är kärlek det


Ågrens Kapell - Fröken höger


Tjo!

Igår på min lediga dag lyckades jag göra absolut ingenting fram till kl 2 ungefär gött =)
Va och visade bilen på börjessons och dom uppskattade skadorna till ungefär 60-70 lax jävligt gött med försäkring :D
Sen blev det revbenspjäll ifrån Bohlins.. supergott i vanlig ordning =) satt och bligade lite på På spåret.. ganska underhållande faktiskt. såg bara bitvis visserligen men ändå. kom och tänka på en grej jag läste i en intervju med Björn Hellberg.. han hade tydligen varit lite tankspridd under en tid när det var mkt på jobbet osv, då hade han tydligen ringt hem och son/dotter hade svarat och han säger - Hej det är Björn är pappa hemma? =)

sen blev det en liten cykeltur in till stan för några bärs med linus på Carmens.. hade inte bra ölsinne igår.. fick i mig en öl på carmens... magen va helt full.. drog en jäger också.. det är bra för kroppen..

ikväll så blir det julbord med jobbet på Stures.. Ska bowla i ett par timmar först och sen käka det blir nog kanoners!

se ya!

puss

Kommentarer
Postat av: Christine

Hoppas du får en mysig kväll å att du äger på bowlingen!

2007-12-15 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0