Bruce!

Det står en man nere vid stationen och citerar nåt ur gamla
testamentet och det syns så väl att han ljuger när han talar om
sin godhet och om satan och om livet som ett liv man borde skämmas för.
Hon står och sneglar ner på torget där han predikar all sin rädsla inför
Jesus och hon tänker "Jag vill aldrig vara rädd igen"

hopp sitter nu i kö för lite Springsteen plåtar.. jävla köööö........
Är inget jättefan av honom men det är ändå grymt att se tror jag.. senaste skivan är ju kalasbra och The Rising skivan är ännu mer kalasbra.

Fint väder idag iallafall. kallt,klart och sooool.. kanske skulle ta en sväng på stan eller nåt? ska iallafall åka och köpa lite ingredienser till min räkpytt sen!


so long!

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en jätte fin dag, hälsningar BabbelDrottning! :)

2007-12-04 @ 12:02:52
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE
Postat av: Christine

Haha, du å din räkpytt! :P

2007-12-04 @ 13:55:33
Postat av: Christine

Then SHOW IT TO ME! :D

2007-12-04 @ 16:31:14
Postat av: Fia

Fick du biljetter till bruce? jag fick ståplats :) de tog slut på 13minuter, och efter 35minuter va ALLA biljetter slut :)

2007-12-04 @ 20:15:42
Postat av: MackanGedda

va fan fick du biljetter!? lilla skitunge :D

2007-12-05 @ 05:49:33
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0