Countdown...

Att vi är många som talar om havet
Men få har havet i sin blick
En gång mötte jag en man med så'na ögon
Men ingen jag frågat vet vart han gick

ja då är det inte långt kvar innan jag och emma sätter oss på tåget till Åre =) ska bli så grymt grymt kul..
Hon kom på besök igår och vi satt och planerade en del vad vi skulle ha med oss osv =) sen tog vi en sväng till sparköp och köpte lite småkrafs..

Idag har jag lag lite golv.. skönt att få jobba lite igen :P sen åkte jag hem och såg färdigt på The Rock vilket jag inte orkade göra igårkväll.. skoj att dom lyckats få in världens två bästa skådespelare i samma film. Sean Connery och Nicholas Cage..

men som sagt countdown till åre nu fan va gött det ska bli.. det absolut bästa är att slippa trängas i en fullsmockad bil.. :D





Kommentarer
Postat av: Christine

Bättre att sitta på ett segt tåg eller?:P

2007-12-28 @ 16:07:31
Postat av: Rob

Ni missar ju stämmningen som kommer vara i bilarna! sjukt party!

2007-12-28 @ 17:49:54
Postat av: MackanGedda

Prox. ni kommer va så sjukt trötta och griniga när ni kommer upp :D jag LOVAR prox :D

Christine: vi har liggvagn :)

2007-12-28 @ 18:28:02
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0