Dra åt helvete med palestina..

Det är väl tanken som räknas ändå
Jag har bokat konsertbiljetter
Hjärter Dam, jag har betalat för två
Det blir så ensamt somliga nätter


Tjo! försov mig imorses.. morsan knackade på dörren och frågade när jag skulle åka? Nu svarade jag och paniken spred sig.. men jag hann nästan iallfall.. hörde nåt så jävla idiotisk grej på radion när jag åkte hem nu.. Sverige ger 8 miljarder i bistånd till Palestina... VARFÖR I HELVETE DÅ????? vad har dom gjort oss? nä precis! fan lägg dom pengarna på något bättre.. varför ska man alltid vara så jävla snäll och skänka bort en helvetes massa pengar när det saknas pengar inom sjukvård,skola osv.. ge fan i skänka bort massa pengar när vi inte klarar oss själva.. och framförallt inte till länder som krigar osv..

så jävla förbannad!

här kommer en jävligt skön låt iallafall.. det är Stefan Under som har skrivit den från början har jag för mig...



Kommentarer
Postat av: Rob

kanske dags att köpa en väckarklocka till gedda?

2007-12-17 @ 22:41:08
Postat av: MackanGedda

idag vaknade jag i tid =)

2007-12-18 @ 05:19:27
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Christine

Hm.. det finns faktiskt folk i Palestina som varken krigar eller är elaka som behöver dessa pengar. Vi ska inte klaga här uppe i Sverige hörededu! Men visst kan man tänka sådär ibland.

2007-12-18 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0