En händig man..

Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du

Hej!

Idag har Mackan varit händig =)
Har lagat mat (det händer absolut inte varje dag)
Har fixat bättre uppkoppling på mitt rum (känns som om jag körde på modem tidigare)
Har även fixat så jag kan se på tv på mitt rum =) det är inte fy skam =)

så ikväll kan jag se på tv på mitt rum för första gången på typ 7 månader :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj! Vilken man va;) haha
Jag har inte kunnat se på tv i mitt rum på 19 år! haha

2007-12-04 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

Ojojoj! Vilken man va;) haha
Jag har inte kunnat se på tv i mitt rum på 19 år! haha

2007-12-04 @ 21:38:23
Postat av: lillstrumpa

men va fan nu tog du bort späningen, fast det var jue bra att veta vad d va. fan va tidigt du e uppe om mornarna föresten!:P

2007-12-05 @ 10:42:43
URL: http://hdhgab.blogg.se
Postat av: Rob

va fan, jobbar du inte eller:D?

2007-12-06 @ 01:18:43
Postat av: Christine

Hehe.. nu har ja ju redan sett det, men thank's cutie!

2007-12-07 @ 07:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0