Fredag!

När du står på toppen och tittar ner
Och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit
Kom ihåg mig då


Japp nu va det fredag igen! jobbade några timmar imorses faktiskt.. kändes ovant att jobba på en fredag. Hörde en reklam på radion imorses också, lät ungefär såhär. Just nu kan du köpa Dabuzz Greatest hits med låtar som blabla och hiten bla bla! Fast sen kom jag och tänka på det att det räcker ju med att dom släpper en Singel som dom kallar Greatest hits! jag menar all deras musik låter ju EXAKT likadant..

Har fått mig en del störningsmoment när jag lyssnar på radion. vissa låtar som helt enkelt inte går att lyssna på, typ Brick&Lace - Love is wicked, ALLT med Alicia Keys, Septemer osv..

här däremot är en låt jag fastnat för =) söt tjej också =)






so long!





Kommentarer
Postat av: Christine

Håller med, grym låt!

2007-12-08 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0