Halsfluss.. uschusch

Vi byggde vår stil på en helig allians
av tre ackord och sur Tirnave
Det sistnämnda var systembolagets just då billigaste
medicin med en pikant smak av terpentin



Jaha då har man väl antagligen halsfluss.. aldrig haft det vad jag kan komma ihåg.. ska till jourcentralen sen när jag kommer hem.. så vi får se om det stämmer eller inte...
Tänk om man bara hade vunnit,fått,ärvt eller nåt sånt fyra hundra tusen.. vad glad jag hade blivit då..
då hade jag haft en större båt med en gång =)



skit i videon men lyssna på låten =)

Just nu är det EM-lottningen också..

och Sverige hamnar i Grupp med
GREKLAND
SPANIEN
RYSSLAND

Kommentarer
Postat av: Fia

Thåström, braaaa mackan :)

2007-12-04 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0