Helg!

Har du kommit nånstans
Har du sumpat din sista chans
Är du framme nu
Har du valt en väg att gå
och ett mål att sikta på
och är det verkligen du?
Är det verkligen du?

Japp då har man väl startat lite av ett nytt liv så att säga.. har börjat käka MultiMan tabletter med alla vitaminer osv som man behöver.. känndes piggare tror jag.. kan ju ha vart en placebo effekt utav det hela att man trodde man var piggare osv.. men den som lever får se!

Nä jag får skriva mer senare.. ska ta mig en bastu och en iskall bärs just nu! det är jag värd tycker jag!




   (Hjärta) = Sant!







Kommentarer
Postat av: Christine

Den låten är verkligen grym å det är du med. Tack för ett bra samtal i går! :)

2007-12-14 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0