snart är det jul...

Hush, my baby. baby, dont you cry.
Mommas gonna check out all your girlfriends for you.
Momma wont let anyone dirty get through.
Mommas gonna wait up until you get in.
Momma will always find out where youve been.
Mommas gonna keep baby healthy and clean.
Oooo babe.
Oooo babe.
Ooo babe, youll always be baby to me


jaha.. då sitter man här i dastis nya lägenhet och tar sig en pilsner =)
trött som vanligt.. inte många timmars sömn dom sista dagarna däremot en jävla massa jobb osv..
va på förfest hemma hos maggan igår.. hela gänget satt och gluttade på youtube som vanligt.. och lika mkt som vanligt så va det victoria secret som kom upp =) sen va det dags att dra till hotet...
och sen va det partaj en stund innan någon blev lite väl rund under fötterna och jag fick följa personen i fråga hem..

nu är det som sagt pilsner och tjöt hos dasti..

blev några öl och lite whiskey+cola hos robin.. såg på kvarteret skatan julspecial. sjukt kul.. därför kikade jag på kvarteret skatan när jag kom hem :P denna är så jävla klockren :D












Kommentarer
Postat av: Christine

Vem följde du hem din jävla gentleman? ;)

2007-12-22 @ 21:36:39
Postat av: MackanGedda

en liten tjej

2007-12-23 @ 00:11:49
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Rob

Nu vill jag veta vem det var gedda! och btw klockren video

2007-12-23 @ 11:59:15
Postat av: Anna

Det är verkligen alltid han som ska göra bort sig också! haha..Sjukt roligt program!

2007-12-23 @ 13:27:23
URL: http://annalindakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0