Söndag...

Det är så svårt att sticka ut, jag är varken snygg eller ful
Jag har ingen dialekt som är märklig eller kul
Är inte adopterad flykting med intressant färg
Är varken indier eller rödhårig, lång lesbisk dvärg
Har ingen spännande sjukdom som anorexi
Är varken transa eller bi, hur trist kan d bli
Har inte bitit min svåger på spy bar och tatt droger
Jag har allting emot mig från början
Jag är ens inte cp




Ja det blev en ganska blöt kväll igår kan man säga.. börjades med två timmars bowling och en hel del ölhinkandes.. sen bar det iväg till julbordet en trappa upp.. tog åt mig det jag ville ha, lite lax, korv, rostbiff,köttbullar osv och sen när jag kom till revbenen, ja då va dom slut! det får liksom inte hända.. revbenen är höjdpunkten på ett julbord!! Det va inte bara jag som va besviken på det kan jag säga.. Stures fick höra det lite då och då kan man säga.. typ kommentarer som, skyn till revbenen va jättegod osv =)


ja julbordet igen nu.. satt och käkade och tjötade på och sen kom vi på att det vore fan skoj med en runda bowling till.. sagt och gjort vi traskade ner och började kasta lite klot till och sen gick hela kvällen kan man säga.. hade ett ruskigt roligt och trevligt julbord.. Tack Leif!

Idag har jag vart på lager 157.. fanns inget som passade mig alls faktiskt.. brukar alltid hitta massa grejer osv där.. hittade dock en stickad tröja/jacka som är varm och go nu i på vintern =)

lagade lite mat här precis också.. fick bli en form lasagne... det är ingen skit det inte! satte på Lars Winnerbäck och Kents senaste skivor i spelaren och körde random.. väldigt bra matlagningsmusik..

hoppa till kojs tidigt ikväll tror jag så man är pigg och fräsch imorgon..



Kommentarer
Postat av: Christine

Lät ju som en lyckad kväll.. men ditt enformiga julbord lät sådär :P

2007-12-16 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0