Tirschdag!

Har jag chans på dig
du kanske har chans på mig
ja men säg, ge mig denna veckan jag är kär i dig
eller är det slut, har vi redan sjungit ut
jag har faktiskt ingen koll men nu vill jag göra porr
Ja nu vill jag göra porr,porr,porr


Gick och funderade ut ett grymt blogginlägg i dag på jobbet.. men dum som man är så skriver man ju inte ner lite stödord om vad man skulle skriva om så nu har jag ju fan glömt av allt jag hade tänkt ut..

Hörde en grej på sportradion idag som va jävligt rolig..

Michael Schumacher och hans familj hade tydligen varit på semester och blivit rejält försenade till flyget. så vad gör Michael då? jo han säger till taxichaffisen att sätta sig i baksätet istället så kör jag!! Sagt och gjort Michael körde skiten ur taxin :) chaffisen sa det att det gick riktigt fort och han gjorde några avancerade omkörningar men dom hann iallafall =) chaffisen fick 900:- i dricks. Är man Michael Schumacher så är man :D

Är riktgt inredningssugen just nu.. köpte Plaza Interiör förut.. finns jävligt mkt snyggt design krafs som man skulle vilja ha.. planerna på en egen lägenhet ökar för varje dag som går.. och jag vet precis hur jag vill ha den :D


Sjukt bästa låten just nu!





puss





Kommentarer
Postat av: Christine

Bra låt, inte lika snygg artist! ;)

2007-12-11 @ 21:33:29
Postat av: Anna

Visst är det störande att glömma bort vad man tänk berätta! Man kommer på sjukt bra saker ibland å när man sitter här och ska skriva så vipps, borta! haha

2007-12-11 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0