Ulf har foten uppochner då är julen slut...

Nu står han utanför världen
genomskådad och bitter
han går dom tomma stegen
under fåglarnas glada kvitter

Jag har kommit till insikt att jag MÅSTE ha en macbook pro.. världens ilandsproblem men jag måste.. så totalt överlägsen pc.. så när jag kränger bilen och köper en lite billigare bil, då smäller det =)

Juldagen va en trevlig tillställning. en hel del alkohol och trevligt sällskap kan sällan gå dåligt =)
Dagen har spenderats med maggan. slöat gärnet.. vi åkte till stockslycke och skulle inhandla korv men det va ju fan stängt.. så vi tänkte vi åker till alingthai det är ju i princip samma sak :P det var väldigt gott iallafall.. haft lite meeting om åre osv.. kom väl inte fram till så mkt egentligen eller rättare sagt dom andra fick bestämma.. tyckte vi kunde handla däruppe men jag vet inte hur det blev iaf.. jag och emma har iallfall minst bekymmer med tanke på att vi ska åka tåg =) gött som fan.. liksom trängas 5 pers i en bil i 80 mil är inte så jävla lattjo.. men som sagt det är ju inte våra problem :P

imorgon ska det åkas ner till gbg och handlas lite.. ska nog inhandlas en nano och en skidjacka.. ev en gps också får se hur köpsugen jag är.. eller så sparar jag till en mac :D

till sist en liten fräckis från bert karlssons fräckisbok =)

Han:
-jag kan inte sova
Hon:
-varför då?
- jag har en sån jävla ståpelle så det finns inte skinn kvar att stänga ögonen




image45

Kommentarer
Postat av: lajnen

ja macbooken är fin men spana in här så du inte gör bort dig:)
http://buyersguide.macrumors.com/

2007-12-27 @ 00:27:20
Postat av: MackanGedda

tack =)

2007-12-27 @ 09:42:21
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Christine

Haha.. kul skämt från Berts dagbok. Den typen av böcker du läser? :P

2007-12-27 @ 10:18:35
Postat av: Chriiiiiistine

Jo, han gör ju det, men han är hemma en knappt månad till iallfall.. sedan finns ju du ;)

2007-12-27 @ 14:23:35
Postat av: Rob

köpte du en gps?:)

2007-12-28 @ 09:26:41
Postat av: MackanGedda

nej jag sparar pengarna till en macbook pro istället.. lite mer användning för det :P

2007-12-28 @ 12:07:02
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0