Å härreguuud!!!

Vi är inga yuppies med feta cigarrer
Vi är yviga pojkar med för stora gitarrer
Vi är dom som vill ha allt
Vi är pojkarna som lovar tusenfalt



Hur i helvete kunde det gå till? inte för att jag följer idol eller så men hur i helvete kunde Daniel åka ut??
jävla trams..

Gårdagen va en trevlig dag tycker jag.. plockade upp linus och sen drog vi till robin och började förkröka.. blev pokerspel i vanlig ordning och i vanlig ordning vann jag ;) iallafall i början... sen kom viktor (robins granne) och då började han vinna... ikke bra.... sen ringde linus efter en taxi in till Carmens där Hanna, Ida, Lina, Josephine och några andra tjejer väntade..

sen tog vi 23 tåget till Göteborg för lite vevandes där nere.. mötte upp maggan på avenyn och sen gick vi runt halva västsverige för att hitta Uppåt Framåt.. När vi väl hittade det så va det rätt dött så vi traskade till BLVD istället.. där va det jävligt härlig musik.. bland annat så lirade dom GES - När vi gräver guld i U.S.A.. om det röjdes då? ooooja :)

så jävla kallt ute så det blev en taxi från BLVD och till stationen..  satt och huttrade på stationen i 45 minuter.. inte så skoj.. bokade taxi som skulle stå på stationen i vanlig ordning och i vanlig ordning så fanns det ingen taxi där.. JAG HATAR ALINGSÅS TAXI! därför åker jag bara gbg taxi härdanefter.. för precis när jag letat färdigt efter min alingsås taxi så kom en gbg taxi och jag va inte sen på rusa dit.. så det blev en del bulle åkandes igår.. men det är det värt när man fryser kulorna av sig annars...

ikväll är det på det igen.. bara veva och veva!
på tal om veva så va jag så jävla sugen på slåss på tåget ner.. en kille som va typ 16-17 trodde han va så jävla cool.. hiphop gangsta stilen och såg allvarlig och cool ut =) men det blev tyvärr inget slagsmål :P

so long! puss hejs!

Kommentarer
Postat av: C

Den efterlängtade kommentaren kommer här.. Kul att snacka med dig nyss, som alltid! Ha en jättebra kväll mysen!

2007-11-24 @ 19:28:51
Postat av: sandra s

"inte för att jag följer idol eller så" haha yeah right =)

2007-11-24 @ 21:27:24
URL: http://schumis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0