Brats brats brats...

Ammunitionen tog slut till sist
Nu kan ni kalla mig the Sundance Kid
Den fria viljan var vår tonårsdröm
Men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Sjuk idag.. vaknade vid tre i natt och kunde inte somna om för jag hade en sån jävla skallebank och feber..
Lyckades somna om vid sju tiden och sov till tio och vaknade med samma smärta.. men ett par alvedon hjälpte lite iallafall. känner mig piggare nu iallafall..

Imorgon ska jag försöka ta mig ner till Bengans i GBG för att köpa Lundells senaste MONSTERBOX på 14 cdskivor och 2 dvd skivor.. Han är nämligen där och signerar den imorgon fredag!


satt och youtubade lite förut och hittade denna gamla goding :D







snart är det dags för sökning till Kustbevakningen :D







Kommentarer
Postat av: Lajnen

hahaha vilka killar! Fanns ju någon liknande situation där han inte skulle behöva blåsa för hans pappa var åklagare.

2007-11-29 @ 22:58:30
Postat av: Christine

Krya på dig å hälsa Uffe! ;)

2007-11-30 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0