Buckla, polack,snygg tjej på gymmet..

Men nere i city står en hund och gråter
Gå ner dit om du kan och ge en hjälpande hand
Nån har glömt honom där han är övergiven och det str ingenting på hans hundhalsband
Du kan kalla han vad du vill men jag tror att den hunden heter Chans


Jaha då har man krockat för första gången i sitt liv.. blev påkörd av en polack.. han ville ge mig sitt visitkort och sitt försäkringsnummer och sen sticka.. men då ringde jag polisen :D

jävligt surt att det va en polack.. pratade med försäkringsbolaget och dom sa att har du riktig tur så kanske 2-3 månader innan det löser sig och i värsta fall 6-8 månader.. men om man la ut för självrisken så kunde det fixas direkt.. det vore gött..

Va och gymmade lite efter jobbet idag.. körde igenom kroppen först och sen gick jag upp på andra våning för att köra lite "extra" träning.. kom upp och kikade runt lite. stog en riktig pangbrud och tränade där.. sen va det nämligen så att hela jävla gymmet följde varje steg hon tog typ.. kikade man runt så stog alla av det manliga könet och kikade ditåt =) rätt roligt att se :D

och nu är det helg.  det firade jag med en folköl hos mormor och morfar :D

natti

Kommentarer
Postat av: sandra s

HEEEEY! Inget fel på polacker!
=) men en resa till oslo skulle sitta som en keps nästa helg, johanna kommer då också!

2007-11-22 @ 22:27:42
URL: http://schumis.blogg.se
Postat av: Christine

Killar, killar, killar.. får man inte ens träna i fred på gymmet? ;)

2007-11-23 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0