Fredag!

Godkväll!

Idag har jag varit på gymmet en sväng för att få en introduktion på alla maskiner osv..
Instruktören va så jävla sjukt söt så det fattas ord..

sen va det hemgång.. orkade inte träna med min förkylning.. gick några kilometer på bandet men det va jobbigt för förkylningen kännde jag.. så då åkte jag hem och såg på Blades of Glory med Will Ferrell =) sjukt rolig film =)

Bytt däck har jag med gjort och tvättat bilen.. Måste ju va fin nu när jag ska till Karlstad imorgon =)

Fick på lite Rammstein på itunes nu.. fan va go musik det är ändå =) tyskan är så jävla kraftfull och rå på något vis =)


nä nu ska jag till Sofia en sväng och käka mass godis och ha fredagsmys till Idol..


Kommentarer
Postat av: Christine

Oj så många Rammstainlåtar jag har tränat till i mina dar.. :)

2007-11-02 @ 20:52:12
Postat av: Ulrika

Haha...med tanke på vad du skriver ovan om din gyminstruktör så blir jag väldigt glad för kommentaren på min blogg! Tack ska du ha!=)

2007-11-03 @ 17:30:30
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Rob

Vad ska du göra i karlstad?

2007-11-04 @ 15:31:47
Postat av: Gedda

va där och kikade på winnerbäck och hälsade på Emma =)

2007-11-04 @ 18:48:59
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Rob

Se där ja, va det typ 43e konserten nu med winnerbäck?:P

2007-11-04 @ 20:18:14
Postat av: Gedda

haha nä.. andra och sista denna turnén :P

2007-11-04 @ 21:29:39
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0