Hamburgsund...

Goddagens!!

Va uppe och hälsade på min båt idag.. lite dåligt samvete..
lyckades inte sparka igång maskinen först.. sen när jag kollat alla möjligheter visade det sig att det bara va en kabel som satt löst.. så där satt jag med olja upp till armbågarna när jag egentligen kunde lagat det med finkostymen på..

men men nu funkar det iallafall och efter en stund så va det varmt och skönt i ruffen =)

det va mer än vad man kan säga att det va utomhus.. precis svinkallt.. kändes som -10*

image36

ser som sagt inte sååå varmt ut

image37

min lilla Hanna =)


ölrunda med polarna ikväll kanske? vi får se..

so long!

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh fina bilder! Längtar dit!

2007-11-24 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0