Ingenting....

Dom jävlarna tog oss en efter en
Dom ljög och bedrog oss med sanningen
Dom jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld

Det är fanimej ren poesi som Jocke Berg sysslar med, även videon till låten är klockren.

Summering av helgen kanske...
Ja-a va hade jag gjort? jag har klippt mig och känner mig nöjd med den nya frillen kort och skönt =)
i lördags va jag nere med grabbarna och lirade lite biljard och drack en massa öl.. vi sprang som a genom berlin 1945 kan man säga till tåget.. spykänslan va påtaglig när man kom fram till tåget.. 48 liter öl liksom bara växte i magen känndes det som.. inte skönt..

Idag har jag bytt lite fönster här hemma.. blev riktigt bra faktiskt, mor och far blev nöjda iaf =)

image33


förresten.. fan gubbs.. haaks nästa år igen.. utantvekan :D


image34

Kommentarer
Postat av: Christine

Alla tjejer vill ha en händig man. Kom ihåg det ;)

2007-11-11 @ 21:16:41
Postat av: Rob

utan brudar nästa år gedda.....

2007-11-11 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0