Kallt kallt kallt...

Cause anywhere is paradise when you're with the one you love,
Anywhere is a place that's nice when you're with the one you dream of,
Anywhere is paradise when you're with a love that's true
There's nowhere I'd rather be baby than anywhere with you


Idag höll jag och min lille vän på att dö.. glömde mina långkalsonger hemma idag.. och helvete vad kallt det va utan dom.. blåst kalla vindar och haft sig.,. vädret är aldrig som man vill.. bästa vore att spara lite pengar, sticka till thailand och bo där, tyvärr får man ju inte bo där så länge. men vietnamn är rätt nära så det är ju bara åka över gränsen och va där ett dygn :) det ska jag göra som pensionär..

Bo i thailand på vinterhalvåret och bo på västkusten på sommarhalvåret.. så ska man ha det..

känner att jag kommer ha grym halsont imorgon..

ska se denna lysande artist den 30/11 ska bli riktigt bra.. har längtat för att se honom live..





-Yeah, tonight i'm calling down the Goods, to find out if the know my old man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0