Kallt och ösregn...

Jag gör om alla söndagar till lördag ikväll
och klär mig för att gå på kalas.
I en bok som jag sparat enkom för denna natt
ska jag skriva dem vackraste ord.

Sen målar jag om december till augusti för att
få klä mig i handskar och hög hatt.
Jag klipper ut alla stjärnor från himlens pappersvalv
och lägger dem i en liten blå ask

Och ingen vet om att jag ska ge den till
en flicka med guldbruna ögon.
Nej, ingen vet om att jag ska ge den till
en flicka med guldbruna ögon.

Fy fan vad jag har frusit idag.. inte nog med att det va kallt det började regna och ha sig senare..
och det är svårt att skydda sig när man jobbar på taket :P
Lyssnade i vanlig ordning på Morgonpasset eftersom jag inte får in Morrongänget på MixMegapol-RadioCity där..
Hörde en så sanslöst dålig version av september - get over it.. det va en live version och hade jag vart henne så hade jag sjungit (heter de så?) den playback.. för fy fan vilken kass röst människan hade..

men det hela ordnade upp sig senare när p3 populär började och Jill Johnson va med. hon gjorde en grym duett med Nina Persson, förövrigt en ruskigt ruskigt bra sångerska! (Nina alltså)

äntligen är det helg efter imorgon.. denna veckan har varit helvetiskt jobbig.. funkar ju fan inte att åka hemifrån 0545 och komma hem runt 20-21:00 man är rätt trött då... fan har nog mensbesvär eller nåt.. vart irriterad konstant.. men det är väl för lite sömn antagligen.. hoppas helgen blir bra mkt bättre..

Hörs! puss

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag tycker om dig min lilla PMS-kärring! ;D

2007-11-28 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0