Lasse W!

Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Inga tanklösa, menlösa ord
Ingen felaktig fras
Varning för ras


Tjolahoppsan!

blev väldigt glad nu när jag kom hem ifrån jobbet =) fick se det att Winnerbäck kommer att ge sig ut på sommar turné nästa sommar :D längtar redan dit... nån som är sugen på att hänga på så säg till.. biljetterna släpps på fredag..

lyssnade på Morgonpasset iP3 idag.. vidrigt bra låtlista idag. och sen gjordes ju inte saken sämre av att "Idol" Daniel va där och körde en av sina egna låtar lite sådär improviserat.. Det lät riktigt riktigt bra.. ska inte va sen med att köpa hans skiva när den släpps..

sova nu.. fan va långa dagar det har blivit nu denna veckan..


Kommentarer
Postat av: Christine

Jag, jag, jag! Ta mig! Ta mig, ta mig!

2007-11-27 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0