Novembernatta!

Jag vet var hon är och jag måste ta mig dit
Måste hitta ett par rena jeans och en skjorta som är vit
Ge mig ett ord på vägen, ge mig ett lycka till
för jag vet inte om hon vill det jag vill
Jag ta med henne ut ikväll




ett tag sen det bloggades från min sida..

Va på tallhyddan i fredags.. lika kass som vanligt.. fattar inte varför man går dit egentligen.. borde vart kvar hos hanna istället.. bra mkt mer röj där =) visserligen va det en hel del backslick äckel där inne men ändå.... blev ganska tankad den kvällen och det va såådär roligt att sätta sig på cykeln kl 08:30 för att trampa till jobbet men det får gå ändå!

Spanien - Sverige på carmens.. jävla skitmatch.. såg visserligen bara första halvlek sen va jag trött på Lagerbäck & c/o... tror mer att rolle nilsson skulle va rätt man för landslaget.. LANDSLAGET?! Skecka BLÅVITT!
drog mot hotellet för att parta lite.. kom dock inte in så tanken va en promenix tillbaka till carmens och se färdigt på eländet.. träffade kula, lenny och Martin vid sparbanken och dom sa, hey dont sit there och häng läpp.. vi fixar in dig på nolltid =) och precis då så kom Emma och Sofia så vi fixade in dom också.. väldigt mycket äldre folk därinne men det va la hyffsat skoj iallafall.. släktkalas idag för lillebrorsan..






Har alltid vart svag för norskor!





Kommentarer
Postat av: Rob

Fördomar du har om th då;) våga sup till det istället;):D

2007-11-18 @ 22:14:09
Postat av: MackanGedda

du! i fredags söps det.. säg inget annat!

2007-11-19 @ 06:09:00
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0