Överaskning

Började denna fredagen med att vakna kl 7... inte sådär jävla lattjo när man är ledig och allt.. lyckades somna om en timme iaf :P sen va det prison break för hela slanten från 0800-1400 :) sjukt bra serie.. överraskade mig själv genom att käka frukost på sängen.. vanligtvis hatar jag det och jag kom på rätt fort att jag fortfarande gör det :P smular och har sig..

lovade att städa mitt rum också idag, så blev fallet.. började rota i gamla grejer i garderoben och hittade massa roliga grejer =) Hittade bland annat lite gamla biljetter som jag av någon anledning hade sparat på. tex en biljett ifrån Frölunda - Brynäs 1997 =)

även massa autografer hittade jag =)

bla. Zlatan
Stefan Rehn
Jonas Ohlsson
Bo Ahl
Foppa
Per Djoos
Sune Bergman
Per Johan Axelsson
ljubomir vranjes
Kenneth Andersson
Martin Dahlin
Tomas Brolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0