Sjuntorp

Som om stämningen fanns kvar
när mörkret lagt sig dunkelt över stan
Som en känsla i förvar
Som i trans blev jag harmonisk och human
Du var mitt hem och min oas
Du gav mig gåtorna tillbaks
Du gör mig lycklig och förvånad


Vart i sjuntorp idag och jobbat.. jävla skitställe typ.. jävla massa jobb som återstår där kan man säga.. så är det någon som till ha 9000 takpannor så är det bara att åka och hämta där... fast fort får det gå för imorgon åker dom i bingen..

Ska ta och ringa Sven Malmer på Kustbevakningen imorgon och höra mig lite mer om ansökningar osv.. riktigt taggad att söka dit nu.  blir nog svårt att komma in men hoppas min stora erfarenhet av sjön är meriterande osv..

sla även slå en signal till byggnads och försöka fixa till ett gesällbrev så jag blir fullbetald och utbildad snickare.. det vore jävligt gött faktiskt =)

dags att sova nu.


// Mackan

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha, jo, egentligen det vettigaste! Men det vågade jag inte skriva å såra resten av kompisarna. Så ring för fan, ring bara ;)

2007-11-20 @ 21:52:41
Postat av: Rob

GL!

2007-11-21 @ 16:37:22
Postat av: Gedda

vadå GL??

2007-11-21 @ 22:09:09
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Rob

GL = Good Luck ;)

2007-11-22 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0