Tissda!

Och jag är, jävlar i min låda, ingen tanklös idiot
Jag är en grabb som söker bot mot mina grabbiga begär
Det du ser nu är bara en halvfärdig del av en process
En ideologisk skönhet, som under produktion
En attraktion med fason och ideal och karaktär
Ja, du kan skriva upp att jag är en reko kille med finess




Tro fan att det snöade idag.. jävla ställe det där.. eller rättare sagt allt runt om borås är ett rent nederbördsområde.. antingen vrålmycket regn eller så vrålmkt snö..

men hade ju varma kläder på mig iallafall =)

såhär blev det och dagisfröknarna va nöjda iallafall :D

image35

Kommentarer
Postat av: Rob

åååh va duktig du är gedda:D

2007-11-13 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0