Trött nu....

I morgon sveper en dimma in som en julrush över staden
Det vimlar av stressade människor i stan men det är tomt på strandpromenaden
Jag tänkte att du kunde stå där i solen
Berätta ingenting om England

Vart en minst sagt intensiv helg.. mkt partandes och stor alkoholkonsumtion.. så är rätt sleten nu.. man sover inte gott för fem öre när man är glad i hatten som det så fint heter.. ryggen värker osv..

men imorgon är det måndag och då är det nya tag.. då ska det kastas tegelpannor.. det ska bli sköj :D
träffade S och hennes vänner på Sticky igår kväll =) det va trevligt må jag säga.. föreslog en taxi från stationen men då hade hon sin cykel där så hon skulle skjutsa mig.. något jag tvivlade starkt på men det gick förvånansvärt bra.. men vi valde att gå istället.. skiljdes åt och jag styrde kosan hem över. mötte en grabb som gick och kollade rakt ner i gatan.. tänkte det kan ha vart robin och jojo det va det.. dom hade missat tåget så dom fick ta en taxi hem ifrån gbg.. kostade dom 500 spänn :D billigt!

så idag har jag inte gjort många knop direkt.. har mest legat i sängen och läst tidningar, kollat på film och lyssnat på musik.. Far knackade på vid 13 tiden och frågade om jag va sugen på att byta några fönster idag... knappast :D skulle inte ens orka lyfta upp dom :D

nu får det va bra för idag =)



image38

Sommar nu hade ju suttit som en sportkeps!

pusstjosan!



Ett litet tillägg..
hörde denna gamla dängan igår.. skön som fan =)


Kommentarer
Postat av: Christine

Ah, den låten var fan skön! :) Å ja håller med.. varma soliga dagar hade passat mig bra nu också.. MEN Björn Gustafsson på fyran om 5 min är inget att hänga läpp över! ;)

2007-11-25 @ 20:23:39
Postat av: sandra s

Heey! allt är bra med mig, och jag har haft en ovanligt lugn helg. Och nej, jag ska inte flytta hem till sverige på ett bra tag! Hem över jul och nyår, sen långresa med malin och sen tillbaka hit i april. Pluggandet blir inte förrän näsa höst =)

2007-11-25 @ 21:41:43
URL: http://schumis.blogg.se
Postat av: mail in

jepp precis som sandra skriver så ska hon och jag ut på en sköööön resa. vi drar till centralamerika och luffar runt! cant wait....

2007-11-25 @ 21:46:33
URL: http://sheepthigh.blogg.se
Postat av: sandra s

vi åker till swe den 15e dec, så ni får skynda er hit!

2007-11-25 @ 22:11:53
URL: http://schumis.blogg.se
Postat av: Fia

jag är bäst på att skjutsa, mackan :) i alla tillstånd ;)

2007-11-29 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0