Trött!

Godkväll!

Har vart väldigt mkt jobb denna veckan så det har inte blivit så mkt bloggandes..
Tex igår så blev arbetsdagen 15-16 timmar så man va ju gött trött igår och framförallt idag!
Slutade 13:30 idag vilket jag kände att jag va värd! choppade in på Sparköp som förövrigt heter Ica Maxi men kommer alltid att va Sparköp Gerdsken =)

tänkte fan det lär va tomt på folk nu sådär runt 14:00 men va i helvete hela stan va ju där och handlade.. jag menar har folk inget jobb eller vart är vi på väg?

"På semester älskling!" - Sunes sommar kommentar

sen har jag en hel hög med räkningar som ska betalas.. har råd utan problem men jag gillar inte att pengar försvinner ifrån mitt konto så jag drar mig ifrån att betala skiten.. har redan kommit påminnelser :D

aja skitsamma nu ska jag till maggan och "hänga"

pease!

Kommentarer
Postat av: Christine

Oj.. det där högg till i mitt bankhjärta. Påminnelser? Darling, darling...

2007-11-01 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0