...

"Se hur hon kastar med håret där hon går
livet vaknar längs hennes väg
jag borde se åt ett annat håll
men mitt hjärta följer varje steg"


"Dagen blir ett rus av lust
Natten brinner av stjärnextas
Du stänger dörren med ett nej
du aktar dig, du gömmer dig
när natten kommer är hon ändå där
vad kan du göra åt att du är kär"

Finaste låten ever!!



Har förövrigt blivit kulturell :P har börjat läsa böcker.. vilket jag aldrig i hela mitt liv har gjort seriöst förut..

Träningen igår va mkt jobbig idag kan man säga. öm i varrenda muskel typ. men å andra sidan så måste det ju gjort nytta, annars hade man inte haft ont :P

Lite fina bilder ifrån helgen kanske skulle passa in :)


Väderöarna


Hanina II


Hästvam


Tråkigt gött att åka båt :D

ska försöka bli en sund herre nu.. försöka sluta med godis och sånt på veckorna och träna mer och mer :P

wish me  luck!

Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Christine

Vad duktig du är, du kommer att lyckas alldeles galant sweetie!

2007-10-08 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0