Helvetesjävlabilhelvete!

Jag hatar när man måste laga bilen.. visst prylen som ska lagas ligger på 1500:- +moms men arbetet kostar ju fan en halv miljard MIIINST!

Har börjat läsa snabba cash nu.. verkar bra hittils men så jävla uselt skriven. extremt korta meningar, ibland kanske bara ett par ord typ.

Va och kikade på Blåvitt (Rosablått) - Hammarby, vilken va en total utklassning från IFK's sida 3-0 till änglarna och bajen hade inget att säga till om på hela matchen.


En liten skön video =) Klacken vs andra sidan så att säga :P




trött nu.. dags att soooova.. imorgon ska jag sätta in lite kök :) det ska bli naajs :P

Kommentarer
Postat av: Christine

Ikväll kanske jag håller dig vaken förbi klockan 21 ;)

2007-10-03 @ 07:57:18
Postat av: Gedda

Haha nej det gjorde du inte för du va inte online när jag kom in nu :p

2007-10-03 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0