Jaha då va denna helgen till ända!

Gårdagen inleddes med lite extraknäck på brädgården.. sen va det hem och sova lite middag..
Mobilen ringde och i andra luren va det Sofia som ville hitta på något.. Så jag plockade upp henne hemma hos henne och sen bar det av mot Hjortgården för en promenad =)
Vi gick och vi gick.. va ju inte igår man va där så att säga.. jävligt backigt va det iaf..
sen så drog vi ner en sväng till sparköp för att kika på lite filmer och cdskivor.. vi hittade två goa filmer :P Zoolander och Robin Hood, Karlar i trikåer =)
Sen åkte vi hem till var och en..

Dags för lite hockey på stures men dom jävla svinen hade ju 22 :( så bojkott på det jävla stället.. såvida dom inte har skärpt sig tills imorgon :P får då ska AIK få pisk..

Så vi fick dra hem till mig och se på matchen.. vilket slutade med 5-1 till frölunda :(
Pokermarkerna kom fram så vi lirade lite poker med öl och groggar inblandat i bettingen :P lyckligt vis så tog jag hem hela skiten :P
Sen bar det av mot TH.. det va ganska kylslaget kan man säga.. och inte nog med det så va det inte öppet när vi kom dit.. dom öppnade en timme senare än vanligt. så vi fick ta en promenix och kika på Ljus i Alingsås.. sen va det totalt jävla kass där inne.. inte skoj för fem öre.. så hade jag vart smart hade jag vart kvar med sofia istället för att hänga ute och ha tråkigt..





Sköön Chill låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0