Västkusten it is!

Jobbade lite under bordet idag kan man säga.. (jag la golv) det gick väl rätt bra tills skiten tog slut. så det va ju bara till att beställa mer.

Efter detta lilla arbetet idag så åkte jag hem där el padre hade fixat Thaikäk =)
starkt som helvete men ack så gött :D

Efter det bar det iväg mot Hamburgsund och västkusten :P
va väl runt 16 grader varmt och sunshine, kunde det bli bättre? jo det kunde det.. inne i kylskåpet i båten väntade en svinkall pilsner =)

va ute och slog en drill nu precis och upptäkte vilken jävulsk mareld det är just nu. för er som inte har sett mareld så är det ett naturfenomen som uppstår när alger bryts på något vis. så kastar man lite vatten i havet så blir det alldeles självlysande. gött coolt =)

imorgon är det lite båtfix som är på tapeten.. sen blir det nog lite hummerfiske och båtåkandes.. på kvällen är det utgång med grabsen hoppas jag.. kanske tillochmed att det blir ett litet dopp imorgon..

två låttips =)



Lit de Parade av Ulf Lundell.. min favvis :P




Fastball - The Way, en otroligt bra låt som hörs lite då och då på radion

Godnatt på er mina vänner!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0