Äntligen Helg!

Då va det dags igen.. ledighet!! 3 härliga dagar i ledighet..

Kom hem efter jobbet satt och plöjde igenom mina favoriter på nätet och såg till min stora förvåning att dom hade tänkt slå ihop Gais, Öis och Häcken för att således bli FC Gothia... funderade lite kort vilket datum det är idag och kom ganska snart fram till att det inte är 1 april utan 13e septeber.. Läste igenom vad BaraBen.com (Blåvitt-blogg) hade att säga.. en härlig kommentar jag snappade upp..
 "FC Gothia - Alkoliserad Öfverklass med sommarstuga på hisingen"

Lyssnade på Morrongänget imorses
där peter sa en väldigt "smart" grej att om man ville tänka på miljön men hade en vanlig bil, då kunde man tömma den på bensin och sedan lägga i ettan och köra på startmotorn hem.. då har man fått sig en elbil :D
Han är förövrigt den som har myntat uttrycket "Miljöpartiet - Partiet från helvetet" vilket jag är fullt beredd att hålla med om.. dom har fanimej inte en sund tanke nånstans..

Sen på samma radiokanal hörde jag denna gamla dängan :D

 

Herr Tyler är cool på nåt sätt =)

imorgon är det sovmorgon och sen vetefan vad som händer på dagen.. nån som vill hitta på nåt så säg bara till öppen för förslag så att säga.. =)

Ha't Pent Puss Gedda


Kommentarer
Postat av: Rob

feeeeeeeeeeest imorgon!

2007-09-13 @ 23:32:43
Postat av: Gedda

när var hur?

2007-09-14 @ 08:21:50
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Christine

Vi har inte samma åsikter alls ju! Miljöpartiets miljösyn är ju den enda vettiga!

2007-09-14 @ 13:37:49
Postat av: Gedda

får miljöpartiet makten så kan du fanimej lägga ner hela Sverige.. ALLT kommer att bli mycket dyrare, ALLT.. tänk allt som transporteras på lastbilar runtom vårat avlånga land. en liter mjölk skulle kosta runt 40:- och då säger du.. men pucko det finns järnvägar.. och då säger jag. Ja det finns det men hur många järnvägar finns det jämfört med vägar? precis. tänkte inte på det säger du då.. så fuck MP!

2007-09-14 @ 14:42:50
Postat av: Rob

WORD.

2007-09-14 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0