Ferra ikväll!

Tjabba tjena hallå som nicke och mojje hade sagt :P

Igår va det lite afterwork på Byns Bistro. det va la rätt okej.. mkt folk osv, fast egentligen så fuskade jag för jag va ledig den dagen så det va ju inte äkta afterwork. sen när vi traskade mot centralen så såg vi denna taxin :D på tåget hem fick vi i oss en och annan 3,5a =) det va lite nostalgi över det hela..
sen när vi kom till Alingsåsstation så kom det en söt tjej springandes efter mig.. så jag tänkte jag följer henne en bit hem..

image17

Ikväll är det inflyttningsferra hos denna bruttan
det kommer nog att bli najs skulle jag tro.. lite förfest hos maggan först sen blir det partaj =) see you all there! puss tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0