Idol

Hur i helvete kan det finnas så mkt folk utan någon som helst självkänsla som söker till idol.. "jag sjunger inte bra därför söker jag inte.." den tanken kan inte finnas överhuvudtaget.. men tur är väl det =) för annars hade man inte suttit och garvat konstant i en hel timma :D

Som tex hon med kroknäsan som var helt övertygad om att hon inte gick vidare för att hennes nummerlapp lossnade ifrån hennes bröst :D haha
Hon lärarinnan va riktigt fin och jag tyckte hon sjöng bra.. men jag är ju inte juryn :P

jag menar vem minns inte Anna :P





Förövrigt så diggade jag polisen i dagens avsnitt.. han va grym.. och vilket låtval :P


allt för idag! pussciaaao

Kommentarer
Postat av: sandra s

hahahaha! varför gör man sådär mot sig själv!?

2007-09-15 @ 00:50:03
URL: http://schumis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0