Shoppingrunda på stan!

Va ute med Emma som va hemma från Karlstad över helgen.. köpte mig ett par nya inneskor och en ny innebandyklubba så jag är fit for fight på onsdag när vi börjar lira igen =) kondisen är ju totalt borta men det kanske går att öva upp.. sen gjorde jag nåt som är totalförbjudet, jag köpte en skiva hos bernt på skivbolaget... jag hatar den mannen....

Emma köpte sig ett par linnen och nån brosch (stavas det så?) sen kikade hon på skor men kunde snart konstatera efter allt spring i alla skoaffärer i hela stan att, karlstad det är bannemej bättre på skor än alingsås...

Ikväll blir det utgång antar jag.. antingen om vi åker in till GBG eller om vi drar in på gästabudet där After Beach lirar med Jessica Andersson.. Oj vad fräsh hon är :D

image2

Skivan jag köpte =) oj sååå bra :D

Kommentarer
Postat av: Lajnen

Nej nej det stavas bosch.

2007-09-02 @ 12:42:42
Postat av: Gedda

ahh ja just det ja.. prox farmor har ju börjat sälja elverktyg.. sååå va det ja :D

2007-09-02 @ 16:23:02
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0