Svälten har nått franska gatan

Jaha då va mor och far bortresta till London och lämnat mig och brosan hemma att svälta ihjäl.. finns inget i kylskåpet och frysen ligger bara massa äckliga rester.. nä så illa är det faktskt inte det fanns en och annan panpizza också =)

Har fått ett nummer till en kille som söker snickare i norge.. Där vill jag Jobba :D då kan nog mina tankar från förra inlägget falla in.. iaf ett par tre stycken. nytt jobb, gött med pengar och ny bil infinna sig..
dom andra tankarna får framtiden utvisa så att säga :P

HIttade förresten ett paket med Frosties i skafferiet som jag sitter och mumsar på.. Barnmat " I'm Loving It"

nä nu är det dags att få sig lite motion eller rättare sagt kroppen ska få sig en chock :P

Läste ett roligt inlägg på baraben.com

"Så länge IFK Göteborg har guldchans ska vi slåss till sista blodsdroppen. Men samma sekund som Blåvitts guldchans eventuellt försvinner så förväntar vi oss alla att föreningen fortsätter i en gammal fin tradition: sabotera för AIK, til' the fat lady sings. Vi spelar som bekant mot fotbollssveriges satan, SvFF-ägda Solnatattarna innan den feta kärringen tar sin ton..."


True true :D


Ha det fiiint pusstjaaaooo

Kommentarer
Postat av: Rob

jasså ska du träna! oh shit.. ring ambulans;)

2007-09-19 @ 21:34:00
Postat av: Gedda

fan prox.. jag tränar innebandy en gång i veckan.. visste du inte det? däremot i lördags va jag totalt förstörd efter matchen :D det är en jävla skillnad på fotboll och innebandy..

2007-09-19 @ 22:00:20
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0