Två dagar i en!

Godkväll!

Börjar med ett låttips eftersom inte Ulrika hade nåt på sin senaste :P hahaha

Phoenix - Everything is everything sjuuuukt skön :)

 
Kommer att summera gårdagen och dagen idag..

Gårdagen börjades med jobb.. vilket det iofs alltid gör.. men sen fram på middagen var det dags att åka på TRAV :D vröölskoj enligt mig =) Mitt gamla jobb bjöd på allt.. mat ÖL och diverse sprit var så att säga GRATIS :D vann dock inget tyvärr.. Alla favoriterna vann loppen och alla satsade pengar på dom.. så oddsen va ingevidare..



Första bilden är det Hans G Lindskog (känd från tv :P) som intervjuar Björn Goop andra bilden är Grabbsen =)

det var gårdagen det.. nu till dagen...

Gött lång dag på jobbet idag.. 6:30 - 20:15 sen direkt till innebandyn och sprang mig AStrött.. å nu sitter jag här med ben som känns totalt stelopererade ~undra hur det känns imorgon~

Allt för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0