UTGÅNG / ÖLTÄLTET

Dags för lite party igen.. Tanken va ju världens utgång men under dagen så blev alla helt plötsligt osugna.. men det blev lite pokerlir hemma hos proxen först... sen så drog vi till tältet det verkade bli en rätt najs kväll iallafall. tyvärr så retirerade Maggan och Sigge för dom va trötta eller nåt sånt =) så det fick bli prox Dusty och Loui och jag... det va najs... After Beach Lirade på tältet och tyvärr så missade vi huvudnumret Jessica Andersson.. hade inte behövt höra henne sjunga utan jag hade bara velat se henne =)

HerreJävlar vad MILF's det fanns där.. sen fanns det en del frånskilda kåta morsor som inte fått nåt på länge som försökte få små 20 åringar med sig hem.. Prox råkade ut för en sådan.. hon va visserligen svinful men roligt va det.. men som vi sa.. hade hon vart snygg så hade vi nog inte backat :P hahaha

Efter tältet så gick vi till Hotellet i tro att har man biljett till tältet så är det bara att traska in på hotet men tjiii fick vi.. det va 22 :( det är svårt att va mindreårig... och sen när vi traska tillbaka till tältet så kom vi inte in med våra biljetter så vi fick BARA rabatterat pris.. väl inne träffade jag någon Sofie,, jag skäms över att jag känner igen henne sååå jälvla väl men jag kan inte komma ihåg varifrån eller vad hon heter i efternamn.. :(

det var en summering av kvällen


MEN DAGENS STÖRSTA RIS TILL ARRANGÖRERNA SOM TOG DUBBLA INTRÄDEN....

Kommentarer
Postat av: maggan

200 kr?
hea hea. billigare att åka till danmark ju.

2007-09-02 @ 11:35:57
URL: http://magii.blogg.se
Postat av: Gedda

sant=) och där är det bara 21 :p hahahaha

2007-09-02 @ 11:47:38
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Lajnen

Inte för att göra dig avundsjuk eller så men jag hookade med jessia andersson både igår och imorse. Jag bjöd henne på lite vin och grejer och sen vart det väldigt trevligt faktiskt.

2007-09-02 @ 12:41:25
Postat av: Christine

Sorligt, ragga på morsor.. mackan då!

2007-09-02 @ 13:04:14
Postat av: Rob

haha hon va ur fräsch ju! hhahahahaa, jag dog av skratt:D

2007-09-02 @ 13:18:09
Postat av: Gedda

Linus ditt as.. varför tror jag itne på dig :D
Tin.. du det är grabbigt att tänka så :P
Rob, ja fy fan va vi garva :D hahahaha

2007-09-02 @ 16:21:50
URL: http://mackangedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0