Yesterday....

Tjao alla glada!

Satt hemma hos maggan igår och förfestade lite som planerat. Jag Dusty och maggs.. (Sen kom prox efter en stund)
Sen fixade jag en bil som körde ner oss till Gbg, det var den snälle lille grabben Arvid som vi åkte ner med.
Lyckades missa Ulrika än en gång. gick precis när vi kom..
Väl uppe hos johanna så va det folk och feststämmning =) Träffade Sanda och Malin i verkliga livet =) Lebbar fanns det också.. en rolig sak som dusty höll på med :P Han trodde inte på att dom va gay och höll på och tjöta om det med dom.. sen blev det en liten kyss men han trodde inte på dom ändå =) sen bara han försvann, fick ett telefonsamtal och sen bara försvann..

utgången styrdes mot avenyn där vi på nåt sätt hamnade först i kön på Park Lane men vi va för små sa dom :D hahaha. Då styrdes kosan mot Peacook (förövrigt ett ganska roligt namn om man gör ett liten mellanslag i ordet :P )
Nån Pierre skulle fixa in oss.. johanna ringde han tappade telefonen.. Den vikbara telefonen gick i två delar dvs skärmen lossnade kan man säga :P så hennes mobil har nog sett sina glansdagar =) det roligaste var ändå att hon inte fattade varför den inte fungerade när hon satte "ihop" den igen.. Så nån vänlig själ kan ju skänka en telefon till henne och en dammsugare :D väl inne på peacook så va det ett riktigt skitställe.. totalt meningslöst ställe helt enkelt.. Gött hög musik så man kunde inte sitta och tjöta med sina vänner och dansa kunde man heller inte göra för det fanns inget dansgolv.. sen köpte jag en drink till malin som verkade jävligt skum massa jävla maskrosblad i typ. tänk dig en slushpuppie med maskrosblad och alkohol i =) Bilder på allt detta kommer snart.. har inte lagt in dom på denna datorn.. kommer även att komma upp på min bilddagbok http://gedda-.bilddagboken.se/


Förövrigt kan man dricka precis hur mkt oboy som helst dagen efter en utekväll.. hur gott som helst :D


Ännu ett lite lätt brutalt kaninsjälvmord Sandra :D

image20


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är ju inte direkt jag som är segast i världen på att komma till förfesterna...=P

2007-09-30 @ 14:16:49
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: Rob

Oboy is the shit

2007-09-30 @ 14:17:13
Postat av: sandra s

Det där självmordssättet hade jag kunnat tänka mig i nuläget =)
Förmodar förövrigt att Malin drack Mojito och inte maskrosblad =P

2007-09-30 @ 22:41:18
URL: http://schumis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0