Älskling, ser jag tjock ut i denna???

I'm not saying its your fault
Although you could have done more
Oh you're so naive yet so
How could this been done
By such a smiling sweetheart.
Ohh and your sweet and pretty face
In such an ugly world
Something so beautiful.
Ohh that every time I look inside

Nu var det visserligen ett tag sedan någon sa så till mig men ändå kom jag att tänka på det igår. Vad svarar man på sånt? ska man va brutalt ärlig och säga ja? eller ska man säga.. nej nej absolut inte..
Skulle man säga ja så skulle man då få ett helvete antagligen. :)

Blåvitt igår.. fy fan vilken dålig match. riktigt dålig!
så nog om det!

Rätt så hetsig dag igår.. Brukar ta runt 5.5 timme hem ifrån stockholm men igår gick det på 4 timmar och 45 minuter =) sen var det bara hem och byta om för att direkt åka ner till göteborg.

Idag ska jag åka upp en sväng till båten tänkte jag.. förhoppningsvis ska jag även ta en liten tur eller så. det är ju så fruktansvärt bra väder!

Nä nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Fia

halllåååå.
ska man ha en blogg så får man ju fasen uppdatera den ibland. du är käääss :P

2008-05-02 @ 19:52:10
Postat av: MackanGedda

jag vet :)

2008-05-04 @ 11:28:34
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Ek Skotto

Fan
hur går de??

Har du fått hem den eller???

//
El Skotto

2008-05-15 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0