Carola.. oj oj oj,

Being drunk and weary
I went to Molly's chamber
Taking my Molly with me
And i never knew the danger
For about six or maybe seven
In walked Captain Farrell
I jumped up, fired off my pistols
And i shot him with both barrels

vad hon såg kåt ut igår.. tror inte riktigt på det där med att hon är så religiös sa att man måste va gift innan i hennes fall.. andreas johnson hade nog kunnat få sig ett ligg tror jag :) 
På tal om melodifestivalen igår så va det väl ingen låt som va sådär superklockren. 
Men Björn Gustafsson va sjukt kul i vanlig ordning.

Gårdagen va faktiskt rätt lugn.. va hemma hos Linus och Loui dom satt och förkrökade rätt rejält.. medans jag va nykter fram till 23 ungefär.. sen kom dom på att vi skulle åka till hotellet.. och då blev jag sugen.. så jag åkte hem och panik bytte kläder så det va najs.. 
Så vi åkte vidare till Julia och fortsatte där.. hon var förövrigt allt annat än nykter typ såhär. image53

inte ifrån gårdagen men ändå ;)

sen vankades det efterfest var tanken men det va bara emily som kom :P så vi sket i den =) sen va det väldigt skönt att sova =) tack loui för lånet av din säng..

och nu sitter man såhär dagen efter och mår prima och är sugen på nåt gott..

see ya!


Förresten.. satt just och kikade på lite lägenheter på alingsåshem och fann en riktigt najs lägenhet mitt i stan =) fast det lär ju vara fler som anmält sitt intresse för den men med mig som hyresgäst är ju drömmen för alingsås hem.. =)

image54















Kommentarer
Postat av: Lajnen

Dom har haft ute den lägenheten flera gånger. Dom kan inte hyra ut den. Jag har blivit erbjuden kontrakt på den.

2008-02-17 @ 14:31:22
Postat av: christine

Men varför ska du bo i Alingsås? Bo på nått coolare ställe.. typ gbg?

2008-02-17 @ 15:09:26
Postat av: lollo

haha javisst :D

så du hitta hångel på alla hjärtans dag? ;)

2008-02-17 @ 15:13:54
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har oxå hånglat :P fast ja fick inget hångel på alla hjärtans dag som du =(

2008-02-17 @ 17:31:33
Postat av: Louise

haha ja de va jag ;) råkade glömma namnet..

2008-02-17 @ 21:13:44
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Loui

Varsågod Gedda:)
allt för dig;)

2008-02-19 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0