Det sprack nu igen...

I play it off but I'm dreamin of you 
I'll keep it cool but I'm fiendin. 
I try to say goodbye and I choke 
I try to walk away and I stumble 
Though I try to hide it it's clear 
My world crumbles when you are not near 
Goodbye and I choke I try to walk away and I stumble 
Though I try to hide it, it's clear 
My world crumbles when you are not near

Jaop där sprack det.. tänkte verkligen ha en lugn och stillsam helg med bara chill och ingen öl eller nåt sånt..
men igår när jag la in ett golv här hemma så blev jag så fruktolöst törstig och ingen juice eller nåt hemma.. Far min sa.. det är inte så att du vill ha en kall och god pilsner? OOOOOOJA sa jag.. så där sprack det..  det blev ett par öl innan jag drog vidare till sambosarna Johan och Linus.. och där blev det ett par öl till melodifestivalen och sen va man ju sugen på att åka till tallhyddan och sen vet man hur det går :P

Vårat tv-rum blir så jävla najs nu när vi har gjort om det... saknas bara lite tapeter, lister och en bänkskiva sen är det i stort sett färdigt =)
Kommer bilder på det sen =)

Jahopp vad ska man då ta för sig idag att göra? kanske ut och springa eller nåt?? nja det blir nog riktigt chill hemma idag.. är hyffsat bakis kan man säga :P

nä nu får det räcka :)

bara ett sjukt kul klipp från igår :D haha



Kommentarer
Postat av: Louise

tack :D

haha han är så jävla skön..björn asså :D

2008-02-10 @ 13:14:21
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

haha jo alltså jag försökte ju X antal gånger att byta slang själv..sen kom ju Gustav o gav mig lite hjälp..bara lite ;) resten gjorde jag själv..hihi

2008-02-10 @ 15:32:54
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

haha attans då..men jag va iaf den första som hon bjöd på tårta till ;);)

2008-02-11 @ 20:41:45
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0