Första inlägget med min Macbook Pro =)

Och du är som jag när du dansar 
Har aldrig träffat nån som du 
Du är som jag när vi dansar 
Musik non stop till slut 

Ja som sagt nu är det första inlägget med min Mac =)
Tänkte jag skulle summera helgen. I fredags var jag en sväng på smygpremiären på Båtmässan 08 =) 
Fanns en del att kika på även om mycket är precis samma som alla andra år.
Såg dock en rätt "ful" grej som Fairline hade snott rätt av ifrån Audi TT. Dom hade snott
Fläktutblåsen =) men annars var det en rätt fin båt =)
kostade dryga 7 millar men det kan det väl va värt ;) Senare på kvällen åkte jag upp till Vickan och satt och grundade med lite whiskey-cola. sen bar det av till hotellet, kom in och såg att vi var typ äldst på hela haket =)

Finns inget att berätta om fredagskvällen på hotellet för det hände typ inget kul alls.. inget slagsmål,hångel eller nåt sånt :P
Lördagen vaknade jag runt 9:30 och var rastlös så jag åkte med mor, far och deras vänner ner till båtmässan igen.. 
då visste man ju lite mer var man skulle kika och gå osv. kvällen spenderades hos Loui och Linus. dom satt och tog några bärs.. jag hinkade Cola :P

Idag, ja vad säger man? slappat gärnet =) sett på lite prison break och bara slappat.
pappa lagade skitgod mat idag =) Stekt fläsk med löksås, sjuuukt gott

nu ska jag packa min väska inför morgondagen =)

ses och höres. puss

Kommentarer
Postat av: Louise

hihi kanske är en tjejserie trots allt..e prison break bra då? :P kanske killserie?! :P

2008-02-05 @ 21:37:40
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Jonna

åh, jag vill ha en macbook:)!

2008-02-06 @ 08:30:18
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Louise

jaha, nej de har ja inte :D men ja har tankat, eller håller iaf på å tanka..haha..fast först å främst ska ja se OC o sex and the city :D

2008-02-06 @ 11:57:37
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

hahaha det va de inte..ofta man dejtar tre pers? :D

plus att ja kan säga dejt även om det är med christine :D ordet dejt låter mkt roligare...

2008-02-07 @ 20:16:25
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0