Galet sugen!

You say it´s solid poetry
It?s what you want to see
Some sensuality
When you cry, I just can?t prove you wrong
No I just play along
I guess it turns you on?
The games we play
The shows we give
The hearts we break
We live through this?
The games we play

Som sagt.. galet sugen på en lägenhet just nu.. vill verkligen inte bo hemma.. visst det är billigt osv men ändå.. jävligt G att flytta hemifrån.. har ju ändå bott hemifrån i tre år och sen flyttade man hem och nu sitter man här.. nä en lägenhet får det bli och det är snart!
Anmälde mitt intresse på en lägenhet idag så vi får väl se om dom hör av sig.

har börjat tänka på hur jag vill ha det i lägenheten redan även fast jag inte har en aning om hur stor/liten lägenhet man nu skulle få.. en sak som är säker är att jag ska bygga mig en egen bokhylla i alá Roomservice stil och en bar ska jag klämma in någonstans också. så nån som har en lägenhet över så är det bara säga till.. 

nä nu ska jag drömma om möbler,bokhyllor och lägenheter.. sov gott mina vänner!

ett litet låttips såhär in i det sista..



Kommentarer
Postat av: Louise

snart kommer ett till inlägg :P

bra låt..=) som vanligt som du säger..haha

2008-02-19 @ 21:29:51
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0