Helg på ingång =)

Should we stumble
Should we loose our ways
Much too late now to matter
Now we're lost in the haze

Japp nu var det helg igen.. skönt som få =)
Igår var det som bekant Alla sjärtans dag.. Som singel tänkte man, ok kanske ska dra in en sväng till GBG och spana lite... slag i saken så åkte jag och viktor ner till gbg och till sticky fingers.. snookade runt lite och till slut så blev det allt lite hångel.. vickan hade ett par snygga tvillingar som va redigt sugna på halsen.. men pantad som han var så dissade han bägge..  sen blev det en taxi hem och den var ju gratis har man ju hört :) men det va det värt för det va 800 grader kallt. och då fryser man faktiskt ihjäl! säger thåström iallafall.
Kom hem vid 3:30 och sen ringde axel mig runt 0715. men trött som jag var kunde jag somna om som tur va =)

Vaknade senare av att solen strilade in genom persiennerna. så man vaknade glad och pigg =)
Tog mig ut och pillade en hel del med båten idag.. det va riktigt kul faktiskt.. längesedan jag var där och grejade =)
image52

Nu ska jag strax äta Bohlins Revben och lite vitlöksbaguetter osv =) gott ska det bli..

So long! puss tjaop



Kommentarer
Postat av: christine

Åh vad mysigt det ser ut att vara, på bilden!

2008-02-15 @ 20:43:24
Postat av: christine

Jag vet men det är ju hemligt ;) Så SHY!

2008-02-15 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0