Jävlar i mig vad skönt det är,

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same.

att det börjar bli ljusare på dagarna.. märkte det igår.. det börjar ljusna vid 8 snåret och sen är det hyffsat ljust fram till kl 17:30. det är riktigt skönt faktiskt. Har vart ute och fixat med båten idag med.. blev inte så mkt idag.. blev mest städandes men det behövs ju göras det med!

Grillat korv har jag gjort också.. en sån grej som man inte gjort sen man va liten typ =) men gott var det.. så nu luktar hela jag rök =) men en dusch så försvinner väl det!

Ska väl träffa grabbarna ikväll kanske ta en pilsner och se på melodifestivalen kanske.. vi får la se! det är väl inget annat som är bättre på tv.

Nu börjar det bli färdigt här hemma i tv rummet! kommer bilder på det snart. =) det är faktiskt jag som har "designat" så jag är nöjd =)

Fick sms av sofia idag! =) Hon hade det väldigt bra down there! hon va i tasmanien just nu. det va lite svalare där tydligen men ändå rätt varmt =) nu väntar duschen!

Hejja!

Kommentarer
Postat av: christine

Killar som tittar på melodifestivalen?? WOW! BRA!

2008-02-16 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0