Koordination som en hel familj!

But it was long ago and it was far away, oh God it seems so very far
And if life is just a highway, then the soul is just a car
And objects in the rear view mirror may appear closer than they are
And objects in the rear view mirror may appear closer than they are

Tjo! va och tränade box idag, kom dit precis innan det skulle börja.. men instruktören var inte där.. han va försenad så det kom in en annan tjej som körde uppvärmingen med oss. hon körde aerobic uppvärmning.. oj jösses vilken koordination man har. tror fanimej att en pingvin har bättre och liksom vad kan dom göra mer än att gå? :D

tråkigt snygg dam som stog och boxades brevid förövrigt.. hon va rätt kaxig ;)
Förövrigt gjorde viktor en sjukt kul grej.. en uppvärmningsövning var att man skulle vifta på armarna på ett sätt..

Viktor: Hur fan gör man?!? Jag vet hur man gör såhär,
Grabben gör en hitlerhälsning, kanske inte så sjukt kul egentligen men saken var att det stog en neger jämte honom.. han skämdes lite skulle jag tro

Imorgon är det sovmorgon som gäller. sen är det bara ta på sig arbetskläderna och börja fixa iordning källaren.

nä nu ska jag se färdigt på kustbevakarna och sen få i mig lite mat!

Puss!

Louise.. vsg..

image51

Kommentarer
Postat av: christine

Hitler var iförsig emot judar. :P

2008-02-08 @ 07:02:13
Postat av: Louise

ååhhh..kul med bild =D=D=D mer sånt

2008-02-08 @ 23:30:28
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

more pics today :D

2008-02-09 @ 16:50:06
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0