KÖPES!! Lars Winnerbäck - Stackars hela Sverige LP

Ett smartare drag, en lösning 
en lanterna på din gungande båt 
Ja, jag vet att jag sluter igen 
men det känns som det är mig dom vill åt 
Ja, jag vet men det känns så än

Som sagt är på jakt efter denna skivan.. är det någon som har den så vill jag ha den! det är bara så!
Kanske vet du nån kompis som har en farbror som har en kompis som har en son som är gift med en skild tjej som har två barn vars far har den skivan.. så vill jag ha den!


image57

Igår så blev det ett stort OJ.. vad hände.. men vi hällde i oss en hel del. det är inte bra att dricka vin och sen dricka öl efter det.. magen tycker inte om sånt.. men vi hade trevligt så länge det varade.. kul att se Jossan igen =)

Satt och småkikade på melodifestivalen och herrejösses vad Björn Gustafsson äger sönder hela tävlingen eller :D
sinnessjukt kul =)

Kommer kanske inte bli så mkt bloggandes nu framöver.. får se om jag har trådlöst nätverk i sthlm eller inte.. men tycker det att något borde man hitta..

Nä nu ska jag städa i mitt rum..

Puss tjaop





 

Riktigt fin låt!

Kommentarer
Postat av: Christine

Kul att du kommer till oss uppe i Norr! :D

2008-02-24 @ 14:31:08
Postat av: Karrli

Så vad skall herr Gedda göra i Hufvudstaden?

2008-02-25 @ 01:26:45
Postat av: MackanGedda

Jag ska jobba.. åker strax.. jävla tidigt =)

2008-02-25 @ 04:25:10
URL: http://mackangedda.blogg.se
Postat av: Fia i Australien

tjenna mackan! jag alskar bjorn gustavsson!! synd att jag missar hela spektaklet pa melodifestivalen, men jag har sett pa youtube och det ar huuuur roligt som helst :) vi hors! kraaam

2008-03-05 @ 04:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0