Nöjd...

Ohh, I got a fever running high
And it feels nice
Ohh, If theres a cure for what I got
Then I'm not taking my medicine
I'm just staying in
With you

Oj vad vatten jag såg igår =) sjukt mycket verkligen. Hade inget för mig igår så jag tänkte jag ökar på  växthuseffekten och bränner upp till kusten och till min båt. Kom upp till Hamburgsund och märkte det att man fick köra UPP på färjan vilket man vanligtvis aldrig gör. då kör man ner för färjan.  Kom fram till Vänd Igen och traskade ut på bryggan och ut till farfar där det bjöds på the och bulle =) 

Men sen kom ett litet problem. traskade in på bryggan och skulle bege mig hemåt då var det jävligt mkt vatten =)
 
image55

Men som tur var så var det ett par snickare som jag fick låna ett par gummistövlar utav =)

När jag ändå var där uppe så tänkte jag att jag kunde åka förbi Väjern där mina kusiner bor. Åkte även förbi Bovall där Christine har sin stuga :)

avslutar med en liten bild på solnedgången i väjern

image56

Mer bilder finns på http://gedda-.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Christine

Jaa.. min lilla stuga :P Eller stuga å stuga!

2008-02-23 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0