Åre!

Det fanns en spricka där solen tog sig in 
Där vi andades på nytt och där våren ömsa skinn
Och när jag lagt mig ner hos dig i natt så säg att allt är bra
Det har vart en lång dag 

Jaha då har snart en vecka gått här uppe i åre.. vart riktigt skoj faktiskt.. 
Va ju ingen gud på skidor första dagen direkt, eller det är jag väl inte nu heller men jag kan hantera det iallafall.
 fast idag sitter jag i lägenheten bakfull som en hel familj...
funderar på att köra ett par åk men det är så jävla jobbigt att gå till backen..
Proxen ramlade och damma i höften så han får inte åka mer.. tycker synd om grabben.
han är den som är mest sugen på att va ute i backarna..

ja vad kan man berätta mer? 
jo just det! loui och jag såg en vit Lamborghini Murcielago med svarta 19 tumsfälgar och värst av allt.. 
biljäveln hade ju takbox :D en riktig vinterbil det ;)
Maggan och jag gjorde en rätt fin grej häromdagen.. tänkte att vi sticker ut i backarna och åker några åk och sen chillar lite i en bar..
åkte ett åk sen gick vi in och skulle ta EN jäger och sen ut igen..
men vi råkade bli kvar där. det fulaste va att dom jävlarna hade ju spätt ut jägern med vatten eller nåt..
men vi köpte en hel del öl istället.. vi kom dit runt 11 och åkte därifrån kl 3.
när vi kom va det fullt med skidor utanför och när vi drog stog bara våra kvar :D

nu får det vara nog! ses

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0